Time flies when you are having fun! - Reisverslag uit Coconut Creek, Verenigde Staten van Shanice Sloot - WaarBenJij.nu Time flies when you are having fun! - Reisverslag uit Coconut Creek, Verenigde Staten van Shanice Sloot - WaarBenJij.nu

Time flies when you are having fun!

Blijf op de hoogte en volg Shanice

28 September 2012 | Verenigde Staten, Coconut Creek

Hèhè, eindelijk heb ik weer eens de tijd om mijn blog te schrijven! Ik ben zo druk geweest hier en normaal zou ik dit tussenuurtje gebruiken om te slapen, maar dit moet natuurlijk ook gebeuren;) Afgelopen week was erg druk, ik ben ongeveer de hele week weg geweest voor volleybal. We hadden afgelopen weekend een toernooi in Tennessee en we moesten ongeveer 16 uur rijden om daar te komen! De busrit was niet echt gezellig want iedereen lag te slapen. Maar ik zat daar niet echt mee, want ik snurkte lekker mee. Ik heb niet zoveel speeltijd gekregen hier en ik dacht eerst echt dat het kwam omdat ik achterliep en nog niet zo in het team zat als de andere buitenaanvallers, maar ik krijg steeds vaker te horen van teamgenoten dat ze vinden dat ik erin moet staan en dat onze coach gewoon favorieten heeft.. Beetje jammer voor hem, want als ik erin sta speel ik best goed. Ik heb zelfs de hoogste statistieken gehaald van alle buitenaanvallers terwijl ik minder ingespeeld ben met het team! Ik mocht in het toernooi voor het eerst starten in een set en ik dacht gelijk: oké grijp deze kans. Dus dat deed ik. Ik heb geen fouten gemaakt en ik heb 74% gescoord!! Dus waarom de coach mij niet inzet, ik snap het niet.. Maargoed als ik langs de kant sta probeer ik gewoon een zo goed mogelijke teamgenoot te zijn voor de meiden in het veld en gelukkig krijg ik ook veel complimenten daarvoor. Elke keer als we een wedstrijd hebben gespeeld heb ik last van m'n keel en ben ik m'n stem bijna kwijt..
Tijdens het toernooi dit weekend heb ik een hechtere band gekregen met het team. We hebben met z'n allen bij elkaar gezeten, mobieltjes weg en gezellig kletsen en het was echt heel leuk! Alle meiden zijn zo verschillend en dat maakt ons team heel leuk. We sliepen dit weekend in een hotel en toen we de volgende ochtend wakker werden was onze kamer geblokkeerd met bankjes en planten en moesten we die eerst verplaatsen voordat wij weg konden. Wij dachten dat dat erg was, maar toen liepen we richting de lift en zagen we dat onze andere teamgenoten een frisdrankmachine(megazwaar) voor de deur hadden staan en zij konden dus écht niet uit hun kamer komen:P
Ik zit hier nu officieel een maand en ik heb het zo erg naar m'n zin! Afgelopen dinsdag kreeg ik een sms van de trainer dat we de woensdag vrij kregen om naar familie enzo te gaan (wrijf het er lekker in coach..) als we die middag hard zouden trainen. Nou natuurlijk heeft iedereen keihard z'n best gedaan waardoor we eindelijk een dag vrij hadden. Ik had zoveel dingen bedacht die ik zou doen op die vrije dag, 1 daarvan was mijn blog schrijven, en zoals je ziet, dat heb ik toen dus niet gedaan. Eigenlijk heb ik geen van de dingen gedaan die ik had bedacht om te doen, want ik heb namelijk heerlijk in het meer gezwommen (samen met de krokodillen) en daarna ben ik naar de Florida Mall gegaan!!!! Ein-de-lijk;) ik had me er zo op verheugd en het was ook echt heel gezellig met de twee volleybalmeiden waarmee ik ging. Wat ik vooral leuk vond aan deze dag was dat ik ein-de-lijk geen sportkleren hoefde te dragen!!
Ik heb de dinsdagavond trouwens erg goed besteed, ik ben lekker lang opgebleven om met m'n kamergenootjes te kletsen. Ik zit met geeneen amerikaan in het huis, maar met een meisje uit Japan, twee meisjes van de eilanden en een meisje uit Polen. Echt heel grappig om dan te bedenken dat je zonder amerikanen op de kamer zit, terwijl je op een amerikaanse school zit!
Ook al heb ik het hier heel erg naar mijn zin, ik mis thuis natuurlijk altijd wel een beetje. Daarom heb ik ook veel skypegesprekken met het thuisfront en dat is altijd erg gezellig! Stiekem maak ik dan wat printscreens en die worden vandaag lekker toegevoegd aan mijn blog:D
Ik moet nu weer spullen inpakken voor twee wedstrijden plus een overnachting, dus ik ga er weer vandoor. Ik hoop dat ik snel weer een keertje tijd heb om een blog te posten!! O trouwens er zit ook een foto bij van de megacoole kleedkamers die ze hier hebben. Ze hebben hier gewoon een soort lockers in de kleedkamer waar je in kunt zitten!!

  • 28 September 2012 - 21:03

    Lilian:

    Wat leuke manier om goed op de hoogte te blijven. Volg je verhalen natuurlijk op de voet, maar........ Binnenkort komen we, ( helaas Roos past niet in de koffer) ben echt benieuwd om alles met eigen ogen te zien.
    Heb er erg veel zin in.

  • 28 September 2012 - 22:11

    Corine And The Guys:

    Yesssssss, she is back on blog !!!!!!!Heerlijk om te lezen meis !Volg keer de coach laten zwemmen bij de krokodillen graag..... En wat n leuke fotos . Je ziet er top uit, cas wat minder,maar ja, verschil moet er zijn.Lekker blijven ballen, straks gewoon basis.... en anders: bam, YOU KNOW WHY !!!!! XXXX

  • 29 September 2012 - 23:31

    Edith:

    Leuk!
    Fee heeft duidelijk de spierballen van haar moeder...
    Kus Ee

  • 01 Oktober 2012 - 18:51

    Beekie:

    Hi Sha,

    Tjonge... wat heb je toch leuke verhalen!
    Ook wij lezen ze met veel plezier.
    Geniet lekker en blijf ons op de hoogte houden!

    Dikke knuffel van de Beekies

  • 08 Oktober 2012 - 20:32

    Arjan En Chantal:

    He Shanice,
    We smuller heerlijk van je reisverhalen, maar vinden het vooral leuk te lezen dat je het naar je zin hebt. Heerlijk van genieten! En af en toe je een keer flink heimwee hebben mag zeker wel hoor.
    Liefs, Arjan, Chantal, Lieke en Mats.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Coconut Creek

Shanice

Actief sinds 20 Aug. 2012
Verslag gelezen: 646
Totaal aantal bezoekers 14360

Voorgaande reizen:

06 Juli 2015 - 30 Januari 2016

Port Elizabeth, South Africa

25 Augustus 2012 - 20 Juli 2013

Fli Fla Florida

Landen bezocht: