Good life. - Reisverslag uit Coconut Creek, Verenigde Staten van Shanice Sloot - WaarBenJij.nu Good life. - Reisverslag uit Coconut Creek, Verenigde Staten van Shanice Sloot - WaarBenJij.nu

Good life.

Blijf op de hoogte en volg Shanice

19 September 2012 | Verenigde Staten, Coconut Creek

Ik begin al steeds meer gewend te raken aan het leven hier, aan het weer en vooral aan de taal. Ik betrap mezelf er zelfs op dat ik in het engels nadenk en soms het nederlandse woord ergens voor niet meer weet..
Met volleybal gaat het stukje voor stukje al wat beter. Afgelopen weekend hebben we onze 2 eerste competitiewedstrijden gespeeld, die we gelukkig allebei met 3-0 hebben gewonnen. Ons doel dit jaar is om eerste te worden in de competitie (conference) , zodat we door kunnen naar de nationals. Het zou natuurlijk heel leuk zijn als ik dat mee mag maken in de tijd dat ik hier ben.
Nu ik hier al een tijdje zit wordt het ook steeds leuker! Ik leer steeds meer mensen kennen hier.. Als ik over de campus loop hoor ik m'n naam van alle kanten! Echt leuk!
Ik ben deze week zelfs gevraagd of ik deel wou nemen aan een fotoshoot die gedaan werd om de school te vertegenwoordigen. Ik moest dus met wat medestudenten chilllen en de hele tijd lachen en doen en toen werden er foto's gemaakt. De fotograaf kwam ook op onze training en toen heeft hij ook wat portretfoto's van mij gemaakt. En ik krijg alle foto's toegestuurd! Gaaf!!
Deze week is er een nieuwe huisgenoot bij ons ingetrokken. Heb dr alleen nog niet gezien, want ik lag al te slapen toen ze aan het verhuizen was en ze is sindsdien nog geen een keer dr kamer uitgekomen. Het enige dat ik over haar weet is dat ze uit Polen komt en in het bowlingteam zit. Ik zou nu allemaal opmerkingen kunnen maken over dat bowlen suf is, maar onze school staat stiekem zelfs bekend om het bowlingteam. Vorig jaar hebben het jongens en het meisjesteam beide de nationals gewonnen!! Ze zijn dus echt megagoed.. Nou ze moeten mijn bowlingskills eens zien die ik heb geleerd tijdens bowlingavonden met de buurmeisjes Roos en Annie. :p denk niet dat er veel mensen zijn die zo goed achterwaarts door de benen kunnen bowlen..
Vanavond is er een bowlingavond georganiseerd, maar helaas kan ik niet gaan, omdat ik een wedstrijd heb. Ook niet verkeerd trouwens. We hebben deze week een druk programma. Vanavond hebben we dus een wedstrijd, dan blijven we ergens in een hotel overnachten, omdat we morgen weer een wedstrijd hebben daar in de buurt. Dan slapen we die avond thuis en gaan we de volgende ochtend gelijk weer op reis omdat we dit weekend een toernooi hebben in Tennessee. Het leuke van dit reizen is dat het team elkaar steeds beter leert kennen en dat we 's avonds op de hotelkamer lekker gek kunnen doen met elkaar en lekker girlstalk kunnen hebben. Ik kan echt steeds beter met iedereen uit m'n team opschieten, die meiden zijn echt gek. Dan zitten we in de kleedkamer hiphop te luisteren en staat opeens iedereen te schudden met hun billen en zo op z'n Amerikaans te dirty dancen. Over dirty dancen gesproken, ik ben afgelopen weekend voor het eerst uitgegaan in een club in Orlando (een uur van ons vandaan, we zitten echt in een gat!) en ik heb mijn ogen echt uitgekeken. Ik dacht dat er in Nederland soms al echte sletten waren, maar vergeleken met dit zijn die niks.. Er stonden gewoon allemaal meiden met minirokjes en een strapless bhtopje tegen de palen aan te rijden die op een verhoging waren. En het grappige was dat alle meisjes die dat deden gewoon niet de knapste waren.. Echt overal waar ik keek in de club zag ik mensen waarvan het gewoon leek alsof ze echt seks aan het hebben waren en op een gegeven moment zag ik zelfs dat er bij 1 van die paaldanseressen een hand in dr rokje gestoken werd door een jongen die daar stond en ze liet het gewoon toe!! Iedereen kon gewoon zien dat hij onder haar rokje zat! En na een paar tellen werd ze van de verhoging afgehaald door die vent en daarna heb ik hun niet meer terug gezien..
Ik zit nu in een hotel vlakbij Miami nadat we een wedstrijd hebben gespeeld tegen een college hier vlakbij. Natuurlijk hebben we wéér gewonnen. Morgen hebben we om 5 uur 's avonds weer een wedstrijd, dus morgen overdag is het huiswerktijd.. We moeten elke week verplicht 9 uur huiswerk doen en onze uren moeten worden afgetekend.. Dus dat is best wel veel! Morgen maar even bikkelen dus...

  • 19 September 2012 - 06:37

    MamaCis:

    Hahaha! Weer leuk geschreven, lievie!
    Never a dull moment! Kijk weer uit naar je volgende blog!
    Kus!

  • 19 September 2012 - 09:17

    Corine And The Guys:

    Ha Sha! Je hoeft niet alles te vertellen over Amerika hoor..... Grrrr, wat een smeerkezen daar. Gaan we donderdag weer skypen rond half 7? Heb je te lang niet gezien/gesproken, al zijn je verslagen super hoor! Hug!!!!!!!!!!!!!!!! XXXX

  • 19 September 2012 - 09:22

    MamaCis:

    Sja, wil je nog wat foto's op je blog zetten, da's leuk voor ons om een beetje meer indruk te krijgen over hoe het daar is!
    Kus!

  • 19 September 2012 - 11:42

    Omomme :

    Vooral meer foto's van lelijke paaldanseresen! Alvast bedankt

  • 19 September 2012 - 18:34

    Shanice Van Der Sloot:

    HAHA oké ik zal werken aan de foto's! Uhm, ik kan donderdag niet skypen denk ik, want ik zit dan de hele dag in de bus onderweg naar Tennessee!

  • 19 September 2012 - 18:34

    Shanice Van Der Sloot:

    HAHA oké ik zal werken aan de foto's! Uhm, ik kan donderdag niet skypen denk ik, want ik zit dan de hele dag in de bus onderweg naar Tennessee!

  • 19 September 2012 - 18:34

    Shanice Van Der Sloot:

    HAHA oké ik zal werken aan de foto's! Uhm, ik kan donderdag niet skypen denk ik, want ik zit dan de hele dag in de bus onderweg naar Tennessee!

  • 19 September 2012 - 18:34

    Shanice Van Der Sloot:

    HAHA oké ik zal werken aan de foto's! Uhm, ik kan donderdag niet skypen denk ik, want ik zit dan de hele dag in de bus onderweg naar Tennessee!

  • 19 September 2012 - 21:48

    Albert-hans:

    Hoi shanice leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Geloof niet dat je tijd hebt om je te vervelen. Ook gaaf dat je al speeltijd hebt gekregen. Veel plezier daar en ik kijk uit naar je volgende blog. Gr. Albert-hans

  • 29 September 2012 - 11:58

    Opa En Oma:

    Wij hebben jouw laatste
    "verslag" ook gelezen! Leuk dat je daar redelijk goed kunt aarden! Dat vinden wij wel fijn!!! maar als wij dat zo lezen is het net alsof jullie alleen maar sporten! ( volleyballen) Natuurklijk moeten jullie ook leren; dat begrijpen wij ook wel, maar dat is toch de belangrijkste!!!!!!! Opa en oma zijn wel byzonder trots op je!! Denk maar niet aan ons: wij redden het wel!!!!!! Wij vergeten je nooit in onze gebeden!!! God loves you and so do we!!!

    Dag lieve schat van opa en oma!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Coconut Creek

Shanice

Actief sinds 20 Aug. 2012
Verslag gelezen: 431
Totaal aantal bezoekers 14361

Voorgaande reizen:

06 Juli 2015 - 30 Januari 2016

Port Elizabeth, South Africa

25 Augustus 2012 - 20 Juli 2013

Fli Fla Florida

Landen bezocht: