Goodbye WIU - Reisverslag uit Babson Park, Verenigde Staten van Shanice Sloot - WaarBenJij.nu Goodbye WIU - Reisverslag uit Babson Park, Verenigde Staten van Shanice Sloot - WaarBenJij.nu

Goodbye WIU

Blijf op de hoogte en volg Shanice

01 Mei 2013 | Verenigde Staten, Babson Park

Ja. Het is nu dan echt voorbij, mijn tijd op de Webber International University. Al m'n eindexamens zijn achter de rug en langzaam maar zeker zie ik al m'n vrienden hun spullen inpakken en naar huis vertrekken. Best raar, want de mensen hier zal ik vast nooit meer zien. Ik kijk met een goed gevoel terug op m'n tijd hier op de campus en ik ben zo blij dat ik allemaal leuke mensen hier heb mogen ontmoeten en de cultuur hier beter heb mogen leren kennen. Ook al ben ik wel blij dat ik weer naar huis mag, ik zal wel een aantal dingen gaan missen.
Allereerst natuurlijk alle lieve vrienden en vriendinnen die ik hier heb mogen ontmoeten. Op een kleine campus leer je iedereen snel kennen en gelukkig ben ik erg gemakkelijk in de omgang en heb ik dus geen problemen gehad met iemand.
Ten tweede, het leersysteem. Sjeetjemiena wat is school hier toch makkelijk! Als ik het aan kon om 4 jaar zonder m'n vrienden en familie in nederland te zijn had ik hier zeker m'n diploma gehaald! Maar tegelijkertijd heb ik toch liever wat uitdaging..
Ten derde ga ik al mijn ritjes naar Walmart missen! Wat is walmart toch een geweldige winkel. 24/7 open en je kunt er letterlijk alles vinden wat je maar nodig hebt en ook nog eens voor een lage prijs! Goed voor zo'n 1 à 2 uur entertainment, want ja zo groot is walmart;)
Wat ik natuurlijk ook ga missen is Taco Bell! Zo goedkoop en zo lekker (voor fastfood dan he...)
Ook ga ik het sporten hier erg missen. Het is gewoon zo makkelijk om even naar het fitnesscentrum te lopen om een workout te doen! Of ik smste wat vrienden en ging gezellig beachen! Hoe lekker..
Als laatste ga ik natuurlijk het weer heeeeeeeeeeeel erg missen. Lekker elke dag in de korte broek naar de les en dan na school in je bikini rondlopen. Dat is het echte leven.. Ik heb daar gelukkig een lange tijd van mogen genieten, maar nu is het weer tijd om terug te gaan naar het kleine koude kikkerlandje.
Oké, we hebben daar dan geen Walmart, Taco Bell of dagelijks goed weer, maar wel al mijn goede vrienden en familie en heerlijk en gezond eten!
Ik kan niet wachten om terug te gaan, maar eerst staan er nog twee dingen op het programma. Een week naar de kaaimaneilanden met m'n kamergenoot Carolina en dan nog een weekje in Florida doorbrengen met Dustin.
Niet verkeerd, al zeg ik het zelf. Ik ga nog een paar weekjes genieten en ik zie jullie snel!

  • 01 Mei 2013 - 05:37

    Else Lotte:

    Gaaf Shanice! Kan me goed voorstellen dat je er dubbele gevoelens bij hebt, toch jammer als er aan zoiets een einde komt, maar ook heerlijk om weer naar huis te gaan! Geniet er nog even van! En van de zomer komen we elkaar vast wel weer ergens tegen!
    Veel liefs!

  • 01 Mei 2013 - 07:19

    MamsCis:

    Wel mooi in the pocket, een jaar USA! Wát een ervaring!
    Maar ook wij zijn blij dat je weer terug komt. Geniet nog even op Cayman Island en Miami, you lucky-girl! Kus!!!!

  • 01 Mei 2013 - 07:45

    Sasha:

    Shanice, deze ervaring neem je mee voor de rest van je leven! Later zal je er met een big smile op terug kijken. Geniet nog lekker van je laatste weekjes en dan teurg naar het kneuterige maar ozo heerlijke Holland. Dikke zoen, Sas

  • 01 Mei 2013 - 08:00

    Consuela:

    Lieve Shanice,

    Het was leuk om je belevenissen te volgen via je blog. Ontzettend leuk dat je dit hebt mogen beleven, wat een ervaring. Jammer dat je je familie en vrienden niet daar naar toe kan verplaatsen, maar ook hier zul je mooie en leuke momenten beleven als je het studentenleven ingaat.

    Ik wens je als het goede voor de komende tijd en geniet nog heel veel van de komende tripjes!!

    Tot gauw!

    Lieve groetjes,

    Tante Consuela

  • 01 Mei 2013 - 10:29

    Corine And The Guys:

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX en nog eentje meer....

  • 03 Mei 2013 - 19:47

    Shanice Van Der Sloot:

    Bedankt voor de lieve reacties allemaal! Ik zal zeker nog even genieten deze laatste weken! Zie jullie snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Babson Park

Shanice

Actief sinds 20 Aug. 2012
Verslag gelezen: 843
Totaal aantal bezoekers 14352

Voorgaande reizen:

06 Juli 2015 - 30 Januari 2016

Port Elizabeth, South Africa

25 Augustus 2012 - 20 Juli 2013

Fli Fla Florida

Landen bezocht: