Fun Fun Fun - Reisverslag uit Babson Park, Verenigde Staten van Shanice Sloot - WaarBenJij.nu Fun Fun Fun - Reisverslag uit Babson Park, Verenigde Staten van Shanice Sloot - WaarBenJij.nu

Fun Fun Fun

Blijf op de hoogte en volg Shanice

08 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Babson Park

Nog 10 dagen en dan komen m'n lieve moeder en buurvrouw bij mij op bezoek! Dan kunnen ze eindelijk zien hoe het er hier aan toe gaat en waar ik woon. Ik blijf het maar zeggen, maar de tijd hier gaat zo snel voorbij! Maar tegelijkertijd lijkt het alsof ik al een maand geen verslag heb geplaatst hier op m'n blog. Komt vast omdat ik zoveel mee maak hier en zo druk ben. Eigenlijk ben ik nooit in mijn kamer.. Dat komt niet omdat ik m'n kamergenootjes niet mag, want die zijn echt super, maar ik ben gewoon altijd druk! en als ik niet druk ben heb ik gewoon iets leuks te doen:P Afgelopen weekend had ik weer een toernooi en ondanks mijn slechte spel was het wel super leuk en hebben we toch 1 wedstrijd gewonnen. Normaal slaap ik of met Courtney, Breanna en Candace op de kamer in het hotel of met Karimah en Chelsea. Toen we bij dit hotel aankwamen, was ik niet eens ingedeeld in de kamer.. De coach had me gewoon over het hoofd gezien denk ik(!!). Daarom had ik mezelf maar ingedeeld bij Hayley, Tanner en Danielle om hun wat beter te leren kennen en het is echt heel leuk als je zo een beetje afwisselt met wie je omgaat. Hayley en Tanner proberen ook leuke dingen te organiseren voor het team. Zo gaan we nu elke dinsdag bij hun thuis eten. Afgelopen was onze eerste keer en we hadden Taco Tuesday. Het was echt heel gezellig, maar sommige teamgenootjes verpesten zulke dingen gewoon en dat is jammer.. We hebben nu ook iets nieuws in het team: Secret Sisters. Een dag voor een wedstrijd moet je een kleinigheidje in de locker van je Secret Sister leggen met een motiverend briefje. Kleine moeite als je het mij vraagt en het is echt superleuk om dat te krijgen. Sommige meiden denken hier anders over en dus waren er 3 meiden die niks hadden gekregen. Ik snap niet dat ze geen moeite kunnen doen voor zulke kleine dingen.. Ik hoop dat iedereen wat krijgt de volgende keer. Ik heb een zorgpakketje gekregen van mijn Secret Sister met pleisters, schuifjes voor in m'n haar, fruit, drinken en wat cruesli. En het zou me niet eens uitmaken wat ik zou krijgen, het is gewoon leuk om sowieso IETS te krijgen!
Vandaag was echt een superleuke dag trouwens. Ik werd wakker om ongeveer 11 uur, heb toen even gefacetimed met papa en ben toen naar brunch gegaan met Maura. Na de brunch ben ik wezen kajakken op het meer en zijn we naar een leegstaande villa gegaan dat aan de overkant van het meer is om het te bewonderen. Na het kajakken ben ik gaan zwemmen in het zwembad op de campus, heb ik even huiswerk gedaan, geskyped met m'n lieve vriendje, gedineerd in de kantine, huiswerk gedaan, workout gehad, naar de film Taken 2 geweest, naar Hayley en Tanner's huis gegaan om Taken 1 te zien en huiswerk te maken, m'n haar te stijlen, m'n huiswerk te maken en dit verslag te schrijven. Het was dus een drukke, maar hele leuke dag. De campus hier lijkt wel een vakantieresort. Het is echt gaaf en ik wou dat ik iedereen thuis kon laten zien hoe mooi het is. Toen ik vanmiddag midden op het meer was, genoot ik gewoon echt van het uitzicht terwijl ik aan het zonnen was. Gelukkig waren er geen krokodillen in de buurt! En die wil ik ook niet tegen komen in mijn tijd hier.. Ik maak hier zoveel leuke dingen mee, ik hoop dat dat zo blijft doorgaan. We zullen het zien!!

  • 08 Oktober 2012 - 07:58

    Corine And The Guys:

    Heerlijk dat je zo geniet!!!!!! En dat t met iedereen daar zo goed klikt..... maar das eigenlijk niet zo raar met zon sociaal beest als jij...... kijk idd uit voor krokodillen, jakkes, enge beesten. Dikke kus van ons weer en tot snel op whatsap,facebook,skype,whatever. Love you!!!! XXXX

  • 08 Oktober 2012 - 07:58

    Corine And The Guys:

    Heerlijk dat je zo geniet!!!!!! En dat t met iedereen daar zo goed klikt..... maar das eigenlijk niet zo raar met zon sociaal beest als jij...... kijk idd uit voor krokodillen, jakkes, enge beesten. Dikke kus van ons weer en tot snel op whatsap,facebook,skype,whatever. Love you!!!! XXXX

  • 08 Oktober 2012 - 07:58

    Corine And The Guys:

    Heerlijk dat je zo geniet!!!!!! En dat t met iedereen daar zo goed klikt..... maar das eigenlijk niet zo raar met zon sociaal beest als jij...... kijk idd uit voor krokodillen, jakkes, enge beesten. Dikke kus van ons weer en tot snel op whatsap,facebook,skype,whatever. Love you!!!! XXXX

  • 08 Oktober 2012 - 07:59

    Corine And The Guys:

    Haha, ging wat mis.......

  • 08 Oktober 2012 - 09:52

    MamCis:

    Mama Ani overdrijft altijd zo!
    Ready for take-off!! Zin an!! kus!

  • 08 Oktober 2012 - 14:45

    Iris Dormans:

    Hey sha! Vind t echt gaaf en stoer wat je doet!!! Wil even laten weten dat ik je blog volg en ik het echt petje af vind!! Echt super dat mama je komt bezoeken, zou er echt naar uit kijken.. zet m op bij de volgende wedstrijden!! En heel chill dat je wel wat soulmates hebt gevonden !! We horen snel weer van je!

    Xxxx iris

  • 15 Oktober 2012 - 11:55

    Stefan Taberima:

    Leuk om te lezen dit allemaal! en goed om te horen dat het goed gaat...

    Ben natuurlijk wel benieuwd hoe het eruit ziet.. maak even een rondleiding met een camera en zet het hier op haha!

    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Babson Park

Shanice

Actief sinds 20 Aug. 2012
Verslag gelezen: 524
Totaal aantal bezoekers 14367

Voorgaande reizen:

06 Juli 2015 - 30 Januari 2016

Port Elizabeth, South Africa

25 Augustus 2012 - 20 Juli 2013

Fli Fla Florida

Landen bezocht: