Liefde, beachvolleybal en vooral heel veel lol. - Reisverslag uit Babson Park, Verenigde Staten van Shanice Sloot - WaarBenJij.nu Liefde, beachvolleybal en vooral heel veel lol. - Reisverslag uit Babson Park, Verenigde Staten van Shanice Sloot - WaarBenJij.nu

Liefde, beachvolleybal en vooral heel veel lol.

Blijf op de hoogte en volg Shanice

25 Maart 2013 | Verenigde Staten, Babson Park

Wow. De tijd gaat echt supersnel voorbij! Ik dacht dat ik 2 weken geleden nog m'n blog had geschreven en het blijkt al meer dan een maand geleden te zijn... Oeps.. Misschien is het ook wel een goed teken, want ik was gewoon veel te druk met leuke dingen doen om m'n blog te schrijven!
Zo heb ik van 8 maart t/m 17 maart Spring Break gehad. Het originele plan was om met m'n vriendinnen naar Panama City Beach te gaan om daar te feesten, maar een week voor Spring Break kwamen we er allemaal wel achter dat we graag naar huis wilden en naar onze familie, ja ik ook.. Helaas is het toch best wel prijzig om naar huis te vliegen. Veel te duur om dat dan voor maar 1 weekje te doen. Dus mijn vriendinnen zijn alle drie naar huis gevolgen en ik ben hier in Florida gebleven. En daar is natuurlijk helemaal niks mis mee. Uiteraard was ik liever met m'n vriendinnen weg gegaan, maar juist doordat ik nu andere dingen moest vinden die ik kon doen elke dag, was het extra leuk. Het eerste weekend heb ik mezelf vermaakt door een beachvolleybaltoernooi te spelen in Cocoa Beach. Zaterdag had ik 1 wedstrijd en die hadden we natuurlijk gewonnen, ook al was het bijna niet te doen met de wind op het strand! Het plan was om die avond terug te gaan naar Webber voor 1 nacht en dan weer terug te gaan om zondag weer te spelen, maar m'n volleybalvriendin Tanner had mij en drie anderen uitgenodigd om met haar familie in Orlando te blijven die nacht en die kans liet ik natuurlijk niet voorbij gaan, want dat betekende dat ik niet alleen hoefde te zijn in mijn kamer (al m'n kamergenootjes waren weg), dat ik heerlijk eten zou krijgen en dat ik gezellig met m'n volleybalvrienden kon zijn! Een superoplossing dus, want als ik terug had gemoeten naar de campus, had ik niet geweten hoe ik aan eten zou moeten komen aangezien al m'n vrienden weg waren en ik geen auto heb, laat staan weet hoe ik zo'n ding moet besturen!! Na een gezellig nachtje in huize Garbutt, stond er weer een leuk dagje beachvolleybal op het programma! Helaas kwamen m'n partner en ik er snel achter dat we geen wedstrijd hadden die dag, maar dat vonden we uiteindelijk niet zo erg, want zo hebben we toch nog mooi een dagje strand meegepikt! We hebben onze teamgenoten goed aangemoedigd en hebben ook nog een beetje gekeken naar het surftoernooi dat ook gaande was dat weekend. Een topdag dus, die afgesloten werd met een leuk avondje chillen bij volleybalvrienden Hayley en Tanner.
De volgende ochtend stonden Karimah, Chris en ik vroeg op zodat we naar Miami konden rijden. We zouden eigenlijk op dinsdag gaan met de rest van de Webbermensen die in Miami zou gaan werken, maar aangezien m'n vriendje Dustin en zijn vrienden al in Miami zaten, konden wij gezellig een dagje eerder daarheen om een nachtje met hun in hun supermooie hotelkamer met megagaaf uitzicht te zijn. En ja, je leest het al, ik heb nog niet echt over hem geschreven in m'n blog maar het is dus gebeurd. Al die waarschuwingen die ik thuis heb gekregen over hoe ik niet verliefd moest worden op een amerikaanse jongen hebben niet geholpen, want ik heb dit hele semester al dikke verkering met een amerikaanse footballspeler (hoe typisch..). Natuurlijk stom, omdat ik weet dat ik uiteindelijk weg moet, maargoed gevoelens zijn gevoelens en daar kan ik, helaas, niet zo veel aan doen. Ik heb dit semester ook geprobeert om hem extra vaak te zien en zo heb ik mijn laatste weekend van Spring Break, nadat ik een paar dagen op een baseballevent heb gewerkt, gezellig bij zijn familie doorgebracht. We zijn eigenlijk het hele weekend op de boot geweest en ik heb dus lekker kunnen rusten. En dat was ook wel nodig, want tjongejonge wat was het werken in Miami zwaar! Ik heb dus dinsdag en woensdagavond in het marlin stadium bij the World Baseball Classic gewerkt. Onze taak was om bier te verkopen aan de toeschouwers. Klinkt best makkelijk toch? Helaas bleek dat toch niet zo makkelijk te zijn. We hadden namelijk niet een kraampje waar we gewoon achterstonden en dan bier verkochten. Nee, wij kregen allemaal een krat met 36 biertjes en de rest opgevuld met ijs, die we moesten dragen en waarmee we door het publiek moesten lopen, trap op en trap af om van het bier af te komen. En als je kratje dan eindelijk leeg was, mocht je weer een nieuwe lading halen. PFF, wat was dat zwaar! Gelukkig zat er nog een soort van band aan dat krat vast die je om je nek kon doen, zodat het iets minder zwaar was, maar je kunt begrijpen dat dat ook niet zo lekker voelt.. Mijn eerste avond ging goed, ik heb in totaal 7 kratten verkocht en had 74 dollar verdiend. En je werd dus alleen betaald van fooien, dus als je geen fooien kreeg, verdiende je gewoon niks! Na deze eerste avond was ik kapot! En de volgende ochtend toen ik wakker werd kon ik de pijn nog steeds voelen. Gelukkig hebben we die middag even kunnen relaxen op South Beach Miami, voordat we weer aan de bak konden. Het strand was superdruk en er waren veel feestgangers die van zand een beerpongtafel bouwden, zodat ze beerpong konden spelen, terwijl ze keiharde muziek op hadden staan. kortom, een leuke sfeer, die wij helaas snel weer moesten verlaten. Onze tweede avond werken was veel zwaarder dan de eerste avond. Er waren niet zoveel mensen in het stadion en we waren met veel mensen aan het werk, dus niemand verkocht echt. Ik heb uiteindelijk 1,5 krat verkocht en ik was een van de weinige die sowieso al een krat had verkocht. Deze avond werken was zoveel zwaarder dan de eerste avond! Niet alleen omdat ik spierpijn had, van de eerste avond, maar ook omdat mijn krat dus bijna de hele tijd vol was en dus megazwaar! Gelukkig hoefde ik de volgende avond niet meer te werken en ben ik de volgende ochten lekker vroeg op het strand gaan liggen om vervolgens die middag met Dustin naar zijn huis te gaan. Uiteindelijk heb ik dus een drukke maar leuke Spring Break gehad!
Helaas moest ik er na spring break weer aan geloven, ik moest weer terug aan de studie. Gelukkig gaat dat me allemaal wel erg goed af en heb ik dus extra tijd om meer te beachvolleyballen! Afgelopen zaterdag had ik dus ook weer een toernooi bij de universiteit FIU in Miami. Natuurlijk moesten we weer vroeg op (5 uur vertrekken), omdat we 3 uur moesten rijden naar Miami en omdat beachvolleyball nou eenmaal vroeg begint. Ik heb die dag 2 wedstrijden gespeeld met verschillende partners, waarbij ik helaas 1 wedstrijd heb verloren, maar gelukkig ook 1 wedstrijd heb gewonnen! Het was weer een gezellig dagje met alle meiden en ik was superblij dat mijn goede vriendinnen Breanna en Maura allebei ook mochten spelen.
Wat de komende tijd me allemaal gaat brengen, weet ik niet zo goed, maar ik zal vast weer erg druk zijn met lol hebben. Ik probeer gewoon zo veel mogelijk te genieten van de tijd die ik hier nog heb! Gotta live life to the fullest!

  • 25 Maart 2013 - 17:27

    Mamacis:

    To the max, baby! X

  • 25 Maart 2013 - 17:39

    Gerjanneke:

    Hoi meissie, leuk om je verslag te lezen. En wat heb je het geweldig! Geniet ervan! Dikke kus van oom Schatje, Gerjanneke, Sarah en Bo

  • 25 Maart 2013 - 18:30

    Sasha:

    Lekker hoor Shanice al die zon en strand verhalen. En wij hier maar genieten van de KOU!
    Geniet. Lfs, Sasha

  • 25 Maart 2013 - 19:44

    Corine And The Guys:

    Wat lekker weer een verhaal van jou... en eentje met volop genieten. Top! Enjoy while you can!!!! XXXX

  • 25 Maart 2013 - 19:57

    Iris Dormans:

    Love it!!! Geniet ervan Sha!

  • 29 Maart 2013 - 10:25

    Opa En Oma:

    het is nu de 29ste maart. opa heeft pas je verslag gelezen. wij vinden het erg tof ( zoals jullie jongeren dan zeggen). Elke dag die je mag beleven is Gods genade en liefde voor jou!!! Wij houden erg veel van jou en missen jou nog steeds!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Babson Park

Shanice

Actief sinds 20 Aug. 2012
Verslag gelezen: 554
Totaal aantal bezoekers 14354

Voorgaande reizen:

06 Juli 2015 - 30 Januari 2016

Port Elizabeth, South Africa

25 Augustus 2012 - 20 Juli 2013

Fli Fla Florida

Landen bezocht: