Goodbye indoor, hello outdoor! - Reisverslag uit Babson Park, Verenigde Staten van Shanice Sloot - WaarBenJij.nu Goodbye indoor, hello outdoor! - Reisverslag uit Babson Park, Verenigde Staten van Shanice Sloot - WaarBenJij.nu

Goodbye indoor, hello outdoor!

Blijf op de hoogte en volg Shanice

18 November 2012 | Verenigde Staten, Babson Park

En zo zijn we opeens weer 2 weken verder en dus 2 weken dichter bij kerst! Zoals ik elke keer al zeg in m'n verslagen: ik heb weer zoveel mee gemaakt afgelopen tijd en ik heb het echt zo naar m'n zin! Het indoor seizoen van volleybal is nu helaas wel afgelopen.. 2 weken geleden hadden we de halve finale van de conference en dat ging helaas niet zo goed.. We hadden al 2 keer tegen het team gespeeld waar we nu tegen speelden en beide keren hadden we gewonnen, dus dat zou nu eigenlijk ook gewoon moeten kunnen dachten wij. Helaas was dit niet het geval.. Wij maakten te veel fouten en lieten het echt liggen deze keer. Jammer, maar helaas.. Nu hoef ik dus gelukkig geen rekening meer te houden met alle regels die we hadden voor indoor volleybal en nu kan ik dus bijvoorbeeld zelf bepalen hoe laat ik naar huis ga. Na de wedstrijd hebben we met het hele team in de kleedkamer gepraat over hoe we het seizoen hebben gevonden en daar werd ook duidelijk dat iedereen gewoon heel erg goed met elkaar op kan schieten en dat iedereen het ook jammer vond dat het seizoen over was. Er werd natuurlijk flink wat gelachen, maar ook flink wat gehuild.. Nu het seizoen over is hebben we geen training meer, maar alleen nog maar workouts. En dan ook echte zware workouts.. tenminste, dat is wat coach zegt.. De workouts starten deze week, dus ik ben benieuwd hoe zwaar dat wordt...
Nu het indoor seizoen over is, begint gelijk het outdoor seizoen voor ons! Ik was eigenlijk niet van plan om gelijk outdoor te gaan spelen, maar de beachvolleybalcoach kwam opeens naar me toe om te zeggen dat ik 2 dagen later een toernooi moest spelen en dat ik morgen maar op de training moest komen.. Het was trouwens toeval dat ik hem tegen kwam zodat hij dat tegen mij kon zeggen.. Hij is zo ongeorganiseerd! Maar goed, ik wil wel leren hoe ik moet beachvolleyballen, dus ik ging naar de training en ik ben zelfs naar het beachvolleybaltoernooi gegaan en hij zei dat hij wel een partner voor me zou regelen.. Kom ik daar aan en is er geen partner voor mij te bekennen! Dus ik de hele dag gekeken naar de anderen en toen aan het einde van de dag kwam er een meisje kijken, die blijkbaar dus mijn partner zou zijn.. Dus ik had haar net ontmoet en toen moest ik opeens met haar beachvolleyballen. Nou ten eerste had ik nog nooit serieus een beachvolleybaltoernooi gespeeld en ten tweede kende ik m'n partner niet eens! Dus dat was een beetje raar, maar opzich deden we het best goed tegen een team dat al een paar jaar samen speelt.. en ik vind beachvolleybal echt leuk! Ik moet het alleen nog leren;) maar dat komt vast goed, want ik heb nu 5x in de week beachtraining.
Naast het volleyballen en het feesten heb ik hier natuurlijk ook nog school en dat gaat hartstikke goed eigenlijk! School is hartstikke anders, maar opzich best makkelijk.
Kerst komt nu steeds dichter bij en wij hebben onze kamer zelfs al versierd met kerstlichtjes! Maar natuurlijk hebben we hier eerst thanksgiving.. en dat ga ik bij maura thuis vieren! Dinsdag vliegen we dus naar South Carolina en we vliegen zondag weer terug. Ik heb er echt zin in om haar familie te ontmoeten en om thanksgiving te vieren, want iedereen hier vertelt me dat thanksgiving de beste feestdag ooit is! We zullen het wel zien...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Babson Park

Shanice

Actief sinds 20 Aug. 2012
Verslag gelezen: 472
Totaal aantal bezoekers 14353

Voorgaande reizen:

06 Juli 2015 - 30 Januari 2016

Port Elizabeth, South Africa

25 Augustus 2012 - 20 Juli 2013

Fli Fla Florida

Landen bezocht: