I love college. - Reisverslag uit Babson Park, Verenigde Staten van Shanice Sloot - WaarBenJij.nu I love college. - Reisverslag uit Babson Park, Verenigde Staten van Shanice Sloot - WaarBenJij.nu

I love college.

Blijf op de hoogte en volg Shanice

05 November 2012 | Verenigde Staten, Babson Park

Het word hier echt steeds kouder en kouder.. Afgelopen week heb ik gewoon de hele tijd een lange broek aan gehad! Ondanks de kou is het hier nog steeds superleuk! Ik heb echt superleuke buren waar ik de laatste tijd de hele tijd mee aan het chillen ben en omdat het volleybalseizoen bijna over is heb ik nu steeds meer tijd vrij om met m'n kamergenootjes door te brengen, dus ik krijg een steeds hechtere band met ze.
Het word een beetje gewoontjes, maar ik had afgelopen week WEER een superweek!! Vorige week zaterdag hadden we homecoming (een soort gala) en zondag ben ik samen met m'n buurjongens naar Halloween Horror Nights gegaan in Orlando en hebben we een nacht in het huis van Matt (1 van de buurjongens geslapen). Zijn huis was echt megagroot en had zelfs een zwembad! 's Middags hebben we dus tikkertje en verstoppertje gespeeld in zijn huis en 's avonds zijn we naar Halloween Horror Nights gegaan. Halloween Horror Nights was eigenlijk hetzelfde als halloween in Walibi, maar alles hier was natuurlijk groter en enger! Helaas waren de wachtrijen hier ook langer.. We hebben maar 2 spookhuizen bezocht en we waren daar de hele avond! Ik was echt heel bang voordat we die spookhuizen binnengingen, maar gelukkig was ik niet de enige:P 1 van de jongens was zelfs banger dan ik. We hadden van tevoren afgesproken dat we in een soort polonaise door het spookhuis zouden lopen en die jongen die zo bang was liep achter mij en ik voelde gewoon dat zijn hoofd de hele tijd tegen mijn rug aan zat en hij dus gewoon niet eens durfde te kijken!!
Afgelopen week was ook halloween, we hadden dinsdagavond een halloweenfeestje in het basketbalhuis en ongeveer ons hele team ging! Omdat we eerst een wedstrijd hadden, kwamen we best laat aan. Ik was er nog geen 15 minuten of het feestje was al afgelopen, omdat er gevochten werd.. Ik ben toen ook gelijk weg gegaan. Wel jammer dat zo'n feest zo moet eindigen! of tenminste.. ik dacht dat het afgelopen was, maar de volgende ochtend hoorde ik van niet. Het bleek dus dat 7 meiden uit ons team te laat naar huis waren gegaan (we moeten 1 uur snachts thuis zijn van onze coach) en dat 2 meiden uit ons team zelfs hadden gevochten! Helaas was onze assistentcoach ook op dat feest en die had dat natuurlijk allemaal gezien. Wij waren allemaal bang dat de volgende training dus een hel zou worden en ja dat was het ook. Toen we voor onze training ons net aan het opzetten waren, kwam coach binnenlopen en zei dat we het net weer konden afbreken.. Iedereen kreeg gelijk een onderbuikgevoel en moest al bijna huilen voordat we ook maar iets hadden gedaan.. We moesten met z'n allen praten over de situatie in ons team, omdat er in ons team gedronken word, drugs worden gebruikt, gevochten word en omdat mensen zich niet houden aan de avondklok. Ik hoopte dat deze training alleen bij praten bleef, maar helaas was dat niet zo. Omdat er 7 meiden te laat thuis waren gekomen, hadden we 7 checkmarks. Dat betekent 7x een tentouch (10x sprinten naar de andere kant van de sporthal binnen 75 seconden en als je dat niet red als een team telt het niet). We hebben uiteindelijk 2x een tentouch gedaan, moesten 12 rondjes om het veld heen lopen/rennen met een gewicht van 10 pond boven ons hoofd, en hebben verschillende sprintoefeningen moeten doen. Dit was een fysiek en emotioneel zware training.. Iedereen ging helemaal kapot voor het team en de meerderheid van het team was aan het huilen omdat ze zich schuldig voelden of omdat ze verdrietig waren dat we dit moesten doen om zoiets stoms. Ik heb nog nooit zo'n training gehad en het was echt stom, maar tegelijkertijd ook goed voor ons team.
Afgelopen weekend was weer supergezellig met m'n kamergenoten en de buurjongens en we zijn met ons team 2e geworden in de conference, dat betekent dus dat we doorgaan naar de play-offs!! Vandaag had ik lekker niks, dus heb lekker relax gedaan.. Ik heb m'n kamergenoot Carolina geprobeerd te leren hoe je moet serveren met volleybal en we hebben nog een beachvolleybalpotje gespeeld tegen de buurjongens.Ik heb het hier echt zo naar mijn zin!! Hou echt van het studentenleven hier. We hebben deze week de halve finale voor de conference, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat!!

  • 05 November 2012 - 06:47

    Corine And The Guys:

    Eindelijk weer een heerlijk leesstukje van je.... Volgens mij wordt het alleen maar leuker.... The sky is the limit !!!!! Ben ook benieuwd hoe election day gaat lopen daar. Laat je wat weten?Dikke knuf weer van ons en... live life at the max!!!!!! XXXX

  • 05 November 2012 - 06:47

    Corine And The Guys:

    Eindelijk weer een heerlijk leesstukje van je.... Volgens mij wordt het alleen maar leuker.... The sky is the limit !!!!! Ben ook benieuwd hoe election day gaat lopen daar. Laat je wat weten?Dikke knuf weer van ons en... live life at the max!!!!!! XXXX

  • 05 November 2012 - 11:31

    MamaCis:

    Erg leuk weer, meis! Heb je nog wel zin om thuis te komen met de kerst?
    Kus!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Babson Park

Shanice

Actief sinds 20 Aug. 2012
Verslag gelezen: 359
Totaal aantal bezoekers 14358

Voorgaande reizen:

06 Juli 2015 - 30 Januari 2016

Port Elizabeth, South Africa

25 Augustus 2012 - 20 Juli 2013

Fli Fla Florida

Landen bezocht: