Florida, the sunshine state! - Reisverslag uit Babson Park, Verenigde Staten van Shanice Sloot - WaarBenJij.nu Florida, the sunshine state! - Reisverslag uit Babson Park, Verenigde Staten van Shanice Sloot - WaarBenJij.nu

Florida, the sunshine state!

Blijf op de hoogte en volg Shanice

29 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Babson Park

Ja hoor, net nadat ik m'n vorige verslag had geplaatst over het slechte weer, begint de zon te schijnen! Dus we hadden onze zinnen weer gezet op Miami! Na een heerlijk ontbijt in het hotel&spa zijn we op pad gegaan! Onderweg naar Miami was het zoals altijd erg gezellig in de auto. We hebben lekker gezongen en gedanst en het dakkie ging eraf! Letterlijk dan hè! We hebben vandaag eindelijk kunnen genieten van onze cabrio! Het zonnetje scheen op onze bolletjes en de wind waaide door onze haren. Het kon niet beter! De lange reis naar Miami was het zeker waard. We hebben onze auto 5 minuten illegaal geparkeerd om even een stap te zetten op het strand van Miami. Na dit leuke "uitstapje" hebben we snel wat eten gehaald en zijn we doorgereden naar Babson Park, waar mijn universiteit is. We reden door de Everglades, dit is een mooi natuurgebied waar veel krokodillen, schildpadden, vogels en insecten zijn. Ik weet alleen zeker dat er nu een stuk minder insecten zijn, de helft zit namelijk op onze voorruit:P Toen we in Babson Park aankwamen, zijn we gelijk naar Webber International University gereden om te koekeloeren. Ik denk dat ik het daar best een maandje of 9 kan uithouden. De campus ligt direct aan een groot meer, er staan 4 beachvolleybalvelden, er is een zwembad, er zijn tennisbanen, leuke mensen en als de zon schijnt is het plaatje helemaal compleet! Papa en ik hebben net even snel pizza en pasta gegeten en we gaan nu lekker slapen. Morgen gaat het avontuur dan ECHT beginnen!! Spannend!

• 29 Augustus 2012 - 12:16

Renée:

Hee Sha,

Ontzettend leuk om al je avonturen op deze manier te kunnen volgen!
    Ik zal deze site regelmatig in de gaten houden!
    Ontzettend veel plezier, mooie momenten en fijne herinneringen toegewenst!
    Geniet ervan.

Heel veel liefs,
    Renée

• 01 September 2012 - 09:08

Corine And The Guys:

Je bent en blijft een topper! Hoorde van mama over die nieuwe coach en weer selectie doen..... En dan jezelfin het A team spelen! Trots op jou.... Veel fun nog en tot het volg verslag..... XXXX