Florida, the sunshine state? - Reisverslag uit Vero Beach, Verenigde Staten van Shanice Sloot - WaarBenJij.nu Florida, the sunshine state? - Reisverslag uit Vero Beach, Verenigde Staten van Shanice Sloot - WaarBenJij.nu

Florida, the sunshine state?

Blijf op de hoogte en volg Shanice

28 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Vero Beach

Voordat ik naar Florida ging, dacht ik bij Florida aan zon, zee en strand. Helaas ben ik gewoon in de verkeerde periode hier aan gekomen, namelijk in het orkaanseizoen. Gisterochtend (de 27e) zetten papa en ik onze navigatie met volle moed op Miami. We hadden al een beetje op internet gekeken wat we daar konden doen en we hadden ons helemaal verheugd om daar heen te gaan. Nou, we waren nog geen 5 minuten onderweg of het begon kei en keihard te regenen. Ik heb nog nooit zulke harde regen gezien, die zo lang duurde (de hele dag).. Ik vond het best eng om in de auto te zitten, want je zag echt helemaal niks en op een gegeven moment begon de auto voor ons keihard te slippen en die kwam op de andere baan terecht, waar gelukkig niemand anders reed omdat die werd gerepareerd. Hier schrokken wij natuurlijk best wel van en we zijn extra rustig doorgereden. Op een gegeven moment zijn we maar van ons plan om naar Miami te rijden afgestapt en zijn we naar een mall gaan zoeken om in te schuilen. Dit is een goede keuze geweest, want het werd alleen maar erger richting het zuiden. We hebben ongeveer 2 uur doorgebracht in het winkelcentrum, waar we ook nog wat laatste dingen hebben kunnen halen voor m'n verblijf hier. Zo heb ik echt hele leuke volleybalbroekjes kunnen halen met leuke prints en kleuren, wat hier heel normaal is. Ik kon mezelf ook niet inhouden om iets te halen wat ik eigenlijk niet echt nodig had voor mijn verblijf hier.. Dus ik heb een leuk paar hakken erbij!
Toen we het hele winkelcentrum wel hadden gezien, zijn we op zoek gegaan naar het dichtstbijzijnde hotel. De weg naar het hotel was ook een avontuur. We hadden gewoon kunnen zwemmen op straat als we dat hadden gewild, zo hoog stond het water! We waren dan ook blij toen we veilig bij ons hotel aankwamen en op de kamer konden chillen. De hotelkamer is echt megagroot, we hebben gewoon een eigen woonkamer! En we hebben een schuifdeur naar de badkamer, dus als je in bad ligt en je doet die open kan je gewoon tv kijken! Daar hebben we ook zeker gebruik van gemaakt! Ook kregen we hier gratis versgebakken chocolate chip cookies en hadden we een gratis wijn uurtje. Nu ik hier ben mag ik natuurlijk geen alcohol meer, omdat dat hier pas mag op je 21e.. Dus toen papa een lekker wijntje ging drinken, ging ik even skypen met Tom. Op een gegeven moment vroeg ik me wel af waar hij nou bleef, maar hij bleek dus gewoon lekker aan het kletsen te zijn met andere gasten van het hotel! Ik heb papa afscheid laten nemen van z'n nieuwe vrienden, zodat wij uit eten konden in het restaurant. Gelukkig zat die in ons hotel, zodat we niet weer dat slechte weer in moesten. We hebben lekker een drankje gedaan aan de bar en hebben ook aan de bar gegeten. Naast ons zat een stel die ons wel erg aardig vond, we zijn zelfs uitgenodigd om langs te komen bij hun huis in Washington D.C.!
Om 21.00 waren we weer helemaal kapot en zijn we lekker ons bedje in gekropen om de volgende ochtend weer om 6 uur wakker te worden en weer hetzelfde slechte weer te zien wanneer we uit ons raam kijken. Vandaag is het plan om richting de universiteit in Babson Park te rijden.. We zullen wel zien hoe dit zal verlopen..

  • 28 Augustus 2012 - 16:10

    Corine En De Guys:

    Ha schatje Sha!!!!! Wat balen van dat weer! Gelukkig hebben ze daar idd malls!!!! Leuke broekjes.... Papa ook nog wat leuks gescoord? Woensdag naar campus toch? Dikke knuf van ons! XXXX

  • 29 Augustus 2012 - 03:47

    Shanice Van Der Sloot:

    Deze broekjes zijn van papa, die van mij moet ik nog even erbij zetten;) Ja morgen ga ik naar de campus! dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Vero Beach

Shanice

Actief sinds 20 Aug. 2012
Verslag gelezen: 765
Totaal aantal bezoekers 14356

Voorgaande reizen:

06 Juli 2015 - 30 Januari 2016

Port Elizabeth, South Africa

25 Augustus 2012 - 20 Juli 2013

Fli Fla Florida

Landen bezocht: