welcome back - Reisverslag uit Babson Park, Verenigde Staten van Shanice Sloot - WaarBenJij.nu welcome back - Reisverslag uit Babson Park, Verenigde Staten van Shanice Sloot - WaarBenJij.nu

welcome back

Blijf op de hoogte en volg Shanice

21 Januari 2013 | Verenigde Staten, Babson Park

Hehepoepoe! eindelijk weer een reisverslag aan het schrijven.. Ik ben hier nu alweer precies 2 weken en ik ben weer volop aan het genieten! Ben alweer lekker bijgekleurd en heb weer lekker gebeacht en aan feestjes ook geen tekort! De afgelopen weken ben ik alweer naar 2 basketbalwedstrijden geweest en omdat ons team die beiden hadden gewonnen waren er 2 megafeesten in hun huis! Helaas heb ik er daar 1 van moeten missen, omdat ik ziek was.. Heb deze week eigenlijk de hele tijd in bed gelegen zodat ik beter kon worden en dat is gelukt! Ik ben nog steeds niet topfit, maar iniedergeval zo goed als... Ik zit nu in Maura's appartement in de woonkamer, die we in een megaslaapkamer hebben veranderd door al onze matrassen op de grond te leggen. Daarvoor moesten we mijn matras van de andere kant van de campus hiernaartoe verhuizen, maar het was het waard! Ik denk dat ik de film pitch perfect nu al 8x heb gezien, want het enige wat we doen is film kijken en chillen en slapen:P en 's avonds soms een feestje hier en daar. Het is echt supergezellig om lekker met m'n vrienden de hele dag op bed te liggen en 's avonds ben ik niet meer alleen in m'n bedje:)
Ik ben hier nu alweer 2 weken en ik mis nederland ook echt wel weer.. Toen ik terug ging voor 3 weken hoopte ik echt om sneeuw te zien, maar nee hoor, precies toen ik thuis was was er geen sneeuwvlokje te zien! Ik ben zo blij dat ik tussendoor weer even naar huis ben gegaan, zodat ik mijn familie en vrienden weer kon zien! Ik mis iedereen wel weer, maar ik ben ook superblij om hier te zijn..Aan het eten hier moet ik weer even wennen, maar dat komt vanzelf wel weer goed;)
Eergister heb ik weer m'n eerste workout hier gehad, en omdat ik eigenlijk zelf workouts had moeten doen toen ik teru was in nederland, maar dat niet heb gedaan, heb ik nu zo erg spierpijn! Toen ons volleybalseizoen nog gaande was, moesten we heel vaak een ijsbad nemen zodat onze spierpijn weg zou gaan en ik haatte het!! Zo koud! en we moesten daar soms echt een kwartier in zitten! Maar nu verlang ik gewoon naar een ijsbad, omdat ik die spierpijn echt kwijt wil!
Aankomende week is er niet zoveel speciaals gepland. Gewoon lekker naar school en beachvolleybal elke dag! Zo leuk om te leren hoe ik moet beachvolleyballen, want het is toch best anders dan gewoon volleybal. Terwijl ik dit reisverslag schrijf besef ik me dat ik dit maar vaker moet doen. Ik lig nu lekker naast maura en zack klaar om weer een film te kijken. 3x raden welke film....

  • 21 Januari 2013 - 07:16

    Corine And The Guys:

    Dat feest gedruis was wel over gekomen via facebook.... hahaha, lekker gek doen!!!!! Nou, nu ligt er sneeuw hier hoor en brrrr koud dus ik weet niet of je dit wel mist.... Wij missen jou ook schatje maar fijn dat je het weer top hebt.... xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Babson Park

Shanice

Actief sinds 20 Aug. 2012
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 14342

Voorgaande reizen:

06 Juli 2015 - 30 Januari 2016

Port Elizabeth, South Africa

25 Augustus 2012 - 20 Juli 2013

Fli Fla Florida

Landen bezocht: