blauwe hemel en zonnestralen - Reisverslag uit Babson Park, Verenigde Staten van Shanice Sloot - WaarBenJij.nu blauwe hemel en zonnestralen - Reisverslag uit Babson Park, Verenigde Staten van Shanice Sloot - WaarBenJij.nu

blauwe hemel en zonnestralen

Blijf op de hoogte en volg Shanice

05 Februari 2013 | Verenigde Staten, Babson Park

Zo, ik zit hier lekker in m'n korte broek en m'n topje op m'n gemak weer een reisverslag te typen. Dat is wel iets anders dan een lange broek en een winterjas hè nederland? Ik vind het echt heerlijk om lekker in de zon te zitten terwijl het Februari is! Elke dag lekker bijkleuren tijdens het beachvolleyballen en lekker op m'n birkenstocks rondlopen! Okee ik zal stoppen met jullie jaloers maken..
Ik heb zo onderhand m'n matras weer terug naar m'n kamer gebracht, dus geen pitch perfect meer kijken elke dag.. Misschien maar beter ook, want werd onderhand wel een heel klein beetje gek van die film!
Stiekem was ik helemaal niet van plan om m'n matras terug te verhuizen, maar om veiligheidsredenen (als er een brand is) moest ik wel..
Over brand gesproken, het brandalarm heeft een beetje kuren de laatste tijd.. soms gaat het alarm opeens af, terwijl er niks aan de hand is.. Daar gaat m'n nachtrust dus!!
Ik ben weer lekker actief bezig hier! Elke dag even beachvolleyballen en soms ook nog even hardlopen of fitnessen met vrienden (supergezellig). Denk ook dat ik daardoor weer ben afgevallen. Toch raar, want het eten hier is echt niet gezond! Word weer gedwongen om gefrituurd eten te nuttigen in de kantine, want er is niks anders.
Afgelopen week heb ik ook weer stiekem wat pasta in mijn kamer gekookt (mag eigenlijk niet) en het voelde echt goed om een keer vol te zitten en geen honger te hebben een uur nadat ik had gegeten..
Binnenkort ga ik maar even nasi goreng koken die opa aan mij heeft geleerd, want die mis ik nu al veel te erg!
Gistermiddag ben ik voor het eerst naar het fruitkraampje hier in de buurt geweest om eens te kijken wat ze in de aanbieding hadden. Op de heenweg ben ik daar heen gerend met m'n kamergenoot en we hebben daar heerlijke aardbeien en mango's gehaald. De terugweg moesten we wel lopen, want we hadden onze handen vol met al dat fruit!!
Wel handig dat dat kraampje hier heel dichtbij zit, want nu hoef ik niet aan mensen te vragen of ze me een lift willen geven naar walmart om fruit te kopen. Nu kan ik er gewoon heen lopen! Vanavond (dinsdagavond) is weer een feestavond hier, omdat iedereen vrij is op woensdag, dus straks lekker beachvolleyballen en dan vanavond gezellig met m'n vrienden chillen. Leuk vooruitzicht!

  • 05 Februari 2013 - 20:54

    Annerieke ("mevr. Van Elst" ;)):

    Hee Shanice,

    Zo leuk om je verhalen te lezen, ik heb enorme flashbacks namelijk. Ik deed precies hetzelfde, fruit halen en dan dat maar als ontbijt.. :) En hagelslag laten sturen door m'n moeder.. Af en toe zo'n boterham met "Chocholate sprinkles?? How weird are these Dutchies.. :)" was echt heel lekker!

    Geniet ervan daar Shanice! Wij genieten mee ;)

    Xx

  • 06 Februari 2013 - 07:31

    MamaCis:

    Ik lees het al weer...de verveling slaat nog lang niet toe....
    ENJOY!!
    Kus!!!

  • 06 Februari 2013 - 18:40

    Corine And The Guys:

    Ha schatje! Lekker hoor dat mooie weer en vers fruit... Best rare zin, najaaaaaa.... Geniet er nog maar goed van. Je verdient t.... Kus en knuf uit een beetje wit Nederland en de groetjes van meneer van Harten! Vandaag nog ff geroddeld over je :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Babson Park

Shanice

Actief sinds 20 Aug. 2012
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 14339

Voorgaande reizen:

06 Juli 2015 - 30 Januari 2016

Port Elizabeth, South Africa

25 Augustus 2012 - 20 Juli 2013

Fli Fla Florida

Landen bezocht: