Go Warriors! - Reisverslag uit Babson Park, Verenigde Staten van Shanice Sloot - WaarBenJij.nu Go Warriors! - Reisverslag uit Babson Park, Verenigde Staten van Shanice Sloot - WaarBenJij.nu

Go Warriors!

Blijf op de hoogte en volg Shanice

09 September 2012 | Verenigde Staten, Babson Park

Ik zit nu al een tijdje hier in Babson Park en het begint steeds leuker te worden! In het begin miste ik thuis heel erg, vooral in het eerste weekend.. Ik dacht dat het weekend juist heel leuk zou zijn hier en heel gezellig, maar het was juist het tegenovergestelde. De helft van alle mensen hier op de campus ging naar huis in het weekend en het was heel rustig en saai. Ik dacht dat dit nu elk weekend zo zou zijn, maar dat is gelukkig niet zo. Heel toevallig waren er dat weekend geen sportwedstrijden en ging iedereen daarom naar huis. Ik heb het weekend overigens prima overleefd hoor, ik vermaak me wel met de mensen die er WEL zijn.
Dinsdag had ik mijn eerste schooldag en eerlijk gezegd was ik wel benieuwd wat deze dag me ging brengen! Ik had gelijk 3 lessen, die wel verspreid waren over de hele dag dus het was prima te doen. Eerlijk gezegd hebben we ook niks gedaan in die lessen, alleen besproken wat we dit jaar zouden gaan doen, dus een prima eerste schooldag! Dinsdag had ik overigens ook mijn allereerste training met het Warriors volleybalteam en die ging best aardig voor een eerste training! Ik had wel gelijk een spiertje in mn bovenbeen verrekt, maar voor de rest was het prima!
Op woensdag heb ik gewoon geen les, dus eigenlijk heb ik maar 4 dagen school en ik heb maar 4 verschillende klassen waar ik naartoe moet en 1 les die ik online moet volgen. Ik ben benieuwd hoe school hier werkt en hoe de examens hier zijn aan het eind van dit semester. Op deze woensdag heb ik ook vrij weinig gedaan behalve lopen piekeren over of ik nou een andere kamer zou moeten nemen of niet! Ik heb er uiteindelijk voor gekozen om wel een andere kamer te nemen. Ik ben benieuwd hoe dat gaat worden, erger dan dit kan iniedergeval niet.
Donderdagochtend om 08.30 vertrok ik, samen met 5 teamgenootjes in een volgepropte auto richting Warner University, waar we verzamelden om naar Alabama te reizen voor een volleybaltoernooi. De busreis naar Alabama duurde ongeveer 10 uur en omdat we met 2 teams in de bus zaten (Wij en Warner University) was het erg gezellig! Toen we bij ons hotel aankwamen hebben we snel onze tassen gedumpt en zijn we uit eten geweest in een italiaans restaurant. Ik vond het echt heel fijn dat we met het team uit eten gingen, omdat ik zo de kans kreeg om een betere band te krijgen met het team. We hebben na het eten even de tijd gekregen om huiswerk te maken en daarna moesten we slapen. Dit weekend hebben we best goed gespeeld. 2 wedstrijden gewonnen en 2 wedstrijden (onnodig) verloren..
Na dit weekend ben ik zo veel hechter geworden met het team en daar ben ik ook erg dankbaar voor! Ik heb helaas heel weinig mogen spelen, maar dat is ook wel logisch, omdat de trainer nog niet echt heeft gezien wat ie aan me heeft nu.. maar wacht maar, ik zal ze eens een poepie laten ruiken!

  • 09 September 2012 - 22:36

    Tante Mien:

    Superleuk om je zo te volgen! Blij dat je je vermaakt en vooral benieuwd hoe jij je woensdagen gaat indelen ^^ lekker hoor woensdagen vrij, breekt zo lekker de week! Kussssss

  • 09 September 2012 - 22:47

    Melinda:

    Hee lieve meid!! Fijn om te lezen dat je het steeds meer naar je zin hebt en dat je een betere band krijgt met het team! Zal alleen nog maar meer worden (: Inderdaad, als jij ze een poepie laat ruiken komt het helemaal goed haha ;) Hopelijk wordt de kamer wat beter, want als ik het zo lees kan het idd niet erger :p Ik heb zin om snel te skypen! Woensdag kunnen we vast wel ergens een gaatje vinden ;) Dikke kus en hou je taai!!

  • 10 September 2012 - 08:05

    MamaCis:

    En wederom loop ik weer naast mn schoenen van trots, lievie!! Kus!!

  • 10 September 2012 - 08:09

    Corine And The Guys:

    Ha schatje! Goed om te lezen dat je je draai hebt gevonden..... En dan vandaag lekker verhuizen.Ben benieuwd hoe alles er uit ziet daar. Kun je een keer fotos posten?Dikke knuf van ons. XXXX

  • 12 September 2012 - 06:57

    Shanice Van Der Sloot:

    Foto's van mijn kamer zullen volgen! Het is iniedergeval 10x beter dan nu!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Babson Park

Shanice

Actief sinds 20 Aug. 2012
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 14330

Voorgaande reizen:

06 Juli 2015 - 30 Januari 2016

Port Elizabeth, South Africa

25 Augustus 2012 - 20 Juli 2013

Fli Fla Florida

Landen bezocht: