Bye Bye Nederland! - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Shanice Sloot - WaarBenJij.nu Bye Bye Nederland! - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Shanice Sloot - WaarBenJij.nu

Bye Bye Nederland!

Blijf op de hoogte en volg Shanice

26 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Orlando

Gisteren was het dan zover, eindelijk ging ik vertrekken naar de VS! Om 7 uur 's ochtends ging mijn wekker, zodat ik de laatste dingen nog even kon doen en om 9 uur zat ik, samen met papa, mama, Mylène en Tom, in de auto op weg naar Schiphol. Daar hebben we gezellig samen nog wat gedronken en daarna was het toch echt tijd om weg te gaan. Voor mij had het vertrek wel een dubbel gevoel, tuurlijk ga ik een hele leuke tijd tegemoet en zal het allemaal geweldig zijn, maar ik moet mijn lieve familie, vrienden en vriendje natuurlijk ook missen! En zij mij ook.. Maar dat zal vast wel goed komen, want ik heb aan de meesten ook een lief kaartje mee gegeven zodat ze toch nog een beetje van mij bij ze hebben en aan Tom heb ik zelfs een heel "Hoe-overleef-ik-zonder-Shanice-pakket" geschonken!
Op dit moment was ik erg blij dat ik niet alleen hoefde te vliegen, mijn vader vloog namelijk met mij mee! Na het moeilijke afscheid nemen van mama, Mylène en Tom was ik dus gelukkig niet alleen.
Papa en ik vlogen van Amsterdam naar Minneapolis (Midden in Amerika) en daarna van Minneapolis naar Orlando. Ons eerste vliegtuig vertrok om 13.30 en de vlucht duurde 9 uur.. Gek genoeg gingen deze 9 uur snel voorbij, door het vele film kijken;) Natuurlijk hadden we ook te maken met tijdsverschil. Wij landden om 22.30 Nederlandse tijd daar, terwijl het daar toen 15.30 was. Papa en ik moesten daarom ook lachen toen we bij een sushitent de vraag kregen: 'What would you like for lunch?'
Na 3 uur gewacht te hebben en geprobeerd te hebben om onze ogen open te houden, vertrok ons vliegtuig van Minneapolis naar Orlando. Deze vlucht was gelukkig maar 3 uur en de meeste tijd daarvan heb ik lekker geslapen! Nadat we geland waren werden we met een shuttel naar ons hotel gebracht en O wat had ik me op een lekker bedje verheugd! Ik was zo moe! Misschien komt dat ook wel omdat het inmiddels 06.15 Nederlandse tijd was en ik er dus bijna een dag van 24 uur (!!) op had zitten. Ik had me zo verheugd op het vele slapen, maar helaas viel dit best tegen. Om 05.00 was ik namelijk al klaarwakker door de jetlag, terwijl ik pas om 00.15 op bed lag. De komende dagen ga ik nog even lekker genieten samen met m'n vader en de planning voor vandaag is om naar Daytona Beach te rijden (in de Ford Mustang Cabrio die we hebben gehuurd voor de komende dagen!!) Zal vast niks aan worden...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Orlando

Shanice

Actief sinds 20 Aug. 2012
Verslag gelezen: 516
Totaal aantal bezoekers 14335

Voorgaande reizen:

06 Juli 2015 - 30 Januari 2016

Port Elizabeth, South Africa

25 Augustus 2012 - 20 Juli 2013

Fli Fla Florida

Landen bezocht: